~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Tuesday, November 16, 2010

~ Adik saya dah botak ~

Salam semua

hari ni kakak nak bagitau yang adik kakak dah botak

adik telah dibotakkan oleh ayah

ayah cukur rambut dan botakkan kepala adik masa cuti deepavali tempohari

mak tok kata sempena hari jumaat elok di cukurkan kepala adik

ibu tak cukur kepala adik sebab ibu kata ibu takut tak berani

haritu kakak nak tolong ayah cukurkan kepala adik tapiii ayah tak bagi, ayah kata nanti kalu kakak buat kepala adik nanti luka pulak..

masa ayah cukur kepala adik, adik tak duduk diam

kejap2 pusing kanan pusing kiri.. nasib baik ibu yang pegang adik, kalau adik menangis ibu terus suapkan nenen kat adik, terus adik diam..

kawan2 ibu nak tgok gambar adik x? meh kakak tunjuk gambar adik



cakk... inilah adik saya.. masa ni belum cukur rambut adik lagi.. terpacak rambut adik.. senyumm..



baru nak mula bercukur.. tu gmbar tangan mak tok kakak.. mak tok start dulu pastu baru ayah buat sampai abis.. gambar tak cantik sebab pak cu tak pandai amik gambar guna hp ibu..



taraaa... adik dah botak.. nengok muka adik macam terkejut jer.. hehehe.. kini adik saya dah botak.. comei x adik saya? bile adik nak ada rambut yer? nanti kakak tanya ngan ibu yer...

nota : botak itu manis... comei aje...

Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin