~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, June 10, 2009

Merindui Mu Sayang~~


uwaaaa... uwaaaa... rasenye cam nak nangis jer... mulai malam tadi aku antar leya kat umah mak aku... xpenah2 aku berpisah ngan anak aku macam nie.. kalo ikutkan bleh jer aku ulang alik, tapi mr hubby kata xpayah ulang alik la sebab 3 hari jer.. ermm 3 hari mcam 3 tahun rasenyer.. ari jumaat ni pas waktu kerje baru aku balik umah mak aku..

bile balik umah.. lain jer rase, sunyi... kalo dia ada tu leh la kaco2 dia usik2 dia.. huhuhu.. windunyer.. bile tdo malam xde plak orang nak sondol2 , tolak2 aku.. eiiii... xtahan rindu nih .. TULUUUUNNNN...


Photobucket

2 comments:

rosmona said...

alah tomei2 aliya... pinjam pipi tu buleh?
nk buat geget bile geram..
sudi ker?

amai said...

rosmona : alalala... malu ah... hehe..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin