~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Sunday, June 28, 2009

Bye! Bye! Cikgu..~~

Mulai dari 1 Julai nie.. aku dh x antar leya lagi ke nursery.. aku akan antar dia ke umah pengasuh, jauh sikit dari umah aku, so pas ni aku kena la kuar awal dari umah.. disebabkan kesihatan leya yg agak kurang memuaskan semasa kat nursery tu yang aku coba antar ke pengasuh plak kali ni.. bukan x elok antar kat nursery, penjagaan sume ok tapi faham2 jela bile dh terlalu ramai kan penyakit pun senang berjangkit.. mungkin leya x serasi agaknya.. nak kata aku ni cerewet xda la pulak.. cuma aku suka tgok anak aku tu gembira, sihat n berselera makan makanan.. ibu mana yang x mau yg terbaik untuk anaknya kan..

pengasuh yg aku baru dapat ni, aku sendiri dh pegi umah dia.. dia pun xnak amik ramai dalam 3 orang jer, bile termasuk anak aku ni baru 2 org.. pengasuh aku ni ade anak sebaya leya pompuan jugak.. bolehla dorg ni berkawan2.. mase aku pegi aritu dia tunjukkanlah bilik2 yg ada, siap ada bilik main lagi utk budak2.. so aku n mr hubby amat berpuashati la..

utk cikgu cikgi kat nursery tu, trima kasih la sebab slma ni mnjaga leya dengan baik... kalo ade yg tsilap salah tu biasela tu adat..

p/s: rindu kat bilik baby... aku suka singgah kat bilik ni...miss them so much~~



PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin