~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, February 16, 2011

~ 4 bulan 6 hari ~

Alhamdulillah..
Laila dah pandai meniarap di usia 4 bulan 6 hari (hari sabtu )
Padahal hari Jumaat tu baru borak2 ngan kak has masa jualan mega sale Puspanita ingat x! ingat x! pasal perkembangan anak2 masing termasuklah cerita si Laila tak pandai meniarap lagi..
Agaknya Laila paham dan telah menunjukkan skill nyer pagi2 sabtu aritu..
layann picas nie..

~ baru berjaya nak meniarap.. ~

~ cubaan untuk angkat kepala.. ~

~ muka cam tak puas hati je dik.. ke ngantuk lagi.. tula nak tunjuk skill kat ibu pagi2 buta, hah kan dh kena amik gambar.. ~

sehingga n3 ni di tulis, laila pantang di letak akan trus berpusing.. dah pandai.. kepala pun dah bleh kawal.. tunggu jela jap jap lagi.. sama ada ke depan atau ke belakang.. so, reminder untuk ibu.. rajin2la kemas2 barang kat lantai tu yer.. nanti ade pulak yang mengutip.. huhuhu...

nota : setiap hari tak sabar nak tengok perkembangan anak2.. seronok..


Photobucket

2 comments:

MamaMaira said...

k mai, bestkan bila dapat tengok improvement diorang. Tapi diorang makin membesar terasa rindu pulak saat kelahiran diorang...

ayu said...

salam...ibu liya,
jum la.... insyaallah ayu pun pergi sama kelas marmet tu nanti..kita leh kenal2 lagi kan..hehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin