~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, February 10, 2011

~ Laila Checkup 4 bulan ~

~ Laila 4 bulan.. gambar dalam kereta, tunggu ayah n kakak g pasar tani ~

Hari selasa baru ni Laila follow up checkup
Sekarang nie checkup kat klinik kesihatan Presint 3 je
Masa kami datang hari selasa baru ni, ramai la pulak orang
Mungkin orang ramai dah mula tahu kewujudan klinik kat presint 3 ni

nie hasil checkup tempohari

Tarikh : 8/2/2011
Hari : Selasa
Umur : 4 bulan
Berat : 6.5 kg
Panjang : 61 cm
BMI untuk umur : 15.8
Lilitan kepala : 41 cm
Pemeriksaan fizikal : Memuaskan
Aktiviti : Aktif
Warna : Pink
Penilaian Penyusuan : BFOD
Suntikan Imunisasi : Tiada

Next appointment : 8/3/2011 [Selasa]


Perkembangan Laila 4 Bulan :

~ Dah pandai mengereng.. lebih lama dari dulu..
~ Dah pandai pegang barang mainan.. lama2 masuk mulut..
~ Suka main kain tak kiralah sapu tangan ke selimut ke janji kain..
~ Dah pandai tengok tv..
~ Kalau mandikan dia suka melonjak2.. tolak2 badan.. jenuh ibu nak memegangnyer..

checkup kali ni tak kena cucuk yer.. selamattt.. next month confirm kena tau.. cam biasa bile dah penat kat klinik sampai di taska, laila pun tido dengan nyenyaknye selepas diberi susu..


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin