~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Wednesday, April 29, 2009

Sakit

si leya batuk2... x shat... sian anak ibu... 2 minggu berturut2 pegi klinik pakar... ubat yg doc bagi pun dh nak abis, ni pun baru dpt ubat baru...

aku pun x brape nk shat... dh lebih dari smggu dh nie... 2 3 hari ni baru dpat slesema... sblum ni batuk2 biase jer... ni gara2 bjangkit ngan leya kot (hehehe.. leh ke camtu ibu bejangkit ngan anak)... sore aku sume dh brubah, ramai yg x kenal sore aku bile aku angkat call... sengau n parau... sedihnyer... ermm... sib baik mr hubby xkena penyakit cam kami 2 branak nih...

korang sume doakan ktorang 2 branak ni cepat baik yer... xsnggup rasenye x shat nih, xpecially kat si leya tu la... sian aku nengok dia...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin