~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Thursday, April 30, 2009

Ayok! x tahu..



Ayok.. x tahu.. sape buat telur pecah...

kalo x silap aku kejadian ni blaku masa awal bulan 4 aritu, smpai x smpat nk update kat blog ni.. masa ni kat umah mak aku, gmbar yg korang tgok kat atas tu gmbar telur burung unta yg dipecahkan oleh leya.. atuk nye yg simpan abis cucu pecahkan... ampun ya tok.. leya x sngaja.. ngeh! ngeh!..

sib baik atuk x marah.. maklumla cucu yg buat, kalo ktorang yg pecahkan lain la crita nyer... abah aku beli telur ni masa tahun 2004 (siap abah aku tulih tarikh lagi kat kulit telur tu tapi aku je x ingat so aku taruk tahun je la), masa tu telur ni ade isi.. isinyer penuh 1 mangkuk besar tu.. besar gak telur nie... kulitnyer pun tebal.. kulitnye tu konon2 nk wat utk hiasan la..

bile dh ade cucu ni, cucu tolong kemas mane yg patut yer tok... xsengaja tpecah plak... hehehe...

i'm soriiii...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin