~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Friday, January 4, 2013

~ Januari ~

Assalamualaikum..
Salam Tahun Baru...
Entri pertama di tahun baru setelah berzaman tak hapdet hapdet hokey...
Selalu gak bukak blog sendirik tapi bile nak hapdet tu malas je..
Heii camne nak jadi blogger tegar nie...
Blogger terketar ketar bolehla...hahaha...

Ada yang merindui saya ke?
Hehehe...takkanla kot...uollsss rindu entri saya je kan kan kan...
Maklumlah orang x glamer...hehehe...*uwekkk...*

Okla uollss...
Entri ni nak panaskan enjin jer...
Mana tau pas nie nak mengaum plak...hahaha...

~ mai aka ibu AL ~

1 comment:

@lfidah @dim said...

yeahhhhh..akhirnya blog berupdate jugak.teruskan dr skrg..chaiyok chaiyok chaiyok

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin