~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Monday, April 5, 2010

~ Tag lagi dari Fida ~

Kali ni aku terima lagi tag daripada fidah aka member blogger.. nak kene jawapla nie ek.. ish ish... layanzz...

1. adakah anda rasa HOT?
HOT kot.. pagi2 dah dapat berita HOT.. camne tuh..

2. upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang

gambar PC Opis

gambar lappyku

3. cerita pasal gambar ni
gambar p1 - dari pc opis.. suka tengok gambar aleya masa bby yang digabung gabungkan.. comei..

gambar k2 - dari my lappy.. gambar mase smbut bday aleya yang ke 2 tahun kat perak.. sw33t je gambor kitorang b3 nie..

4. bila kali terakhir anda makan pizza?
bulan lepas rasenyer.. domino's pizza.. antar kat umah jer..

5. lagu terakhir anda dengar?
Apa saja - KRU

6. apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
tgh kunyah asam.. sambil bau minyak angin... ermm...

7. selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?
kak long, kak mai, kak mal, ayong, nor, akmal, akma, kemal, amai, mai, mamai.
(banyak benor nama panggilan nie..)

8. tag lagi 8 orang?
nak tag saper nie.. aduii..
1. Wanie
2. Anis
3. Tuty
4. Konah
5. Arin
6. Az
7. Nurul
8. Irza
(kalo korang nak jawap tag nie.. aku x kisah.. x jawap pun xpe, aku xtau nak tag sape, so aku tarokla nama yg trlintas kat pikiran aku nih.. jangan marah haaa.. )

9. siapakah orang no. 1 kepada anda?
kenal melalui blog..

10. katakan sesuatu kepada orang no. 5?
beb.. prince dh bsar dah.. bile nak bg adik plak.. hehehe..

11. no. 3 ada hubungan kepada siapa?
rakan Poly PD (classmate)

12. bagaimana pula dengan no 4?
rakan sebangunan.. satu pejabat la tu.. bhgn lain2..

13. pesanan kepada orang no. 6?
tahniah az.. truskan bf k.. aku akan follow2 ko nnti..

14. kata- kata cinta kepada orang no. 6?
caiyok! caiyok!

15. adakah no.7 & no. 8 mempunyai persamaan?
sama.. 2-2 pompuan.. hehehe...

16. berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda
-fidah ~
~kawan blogger..
~ade blogshop jual baju budak2 n dealer tupperware..
~masih muda lagi..
~tinggal kat melaka..
~dah ada anak sorang.. comei..

17. persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
kalo raya mesti kena korban.. hehehe...

18. perasaan anda wat tag ni?
xde idea sbnornyer.. jawap n blasah jer..

19. adakah anda tahu si Razman itu sengal?
xmau kenal n xnak kenal..

20. GAY or LES?
mestilah aku nie NORMAL.. aku dah berkahwin ngan insan bernama lelaki.. pernah bersalin n skrang tengah preggy 4months... hehehe.. CONFIRM NORMAL beb..

ok.. udah berehh...


Photobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin