~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 11, 2009

Entry Sabtu : Klinik Lita Alis

Lebih kurang dalam kul 12 tghari ktorang kuar rumah dan on d way tu mr. hubby ajak g klinik.. sebab dari pagi tu ktorg dah prasaan yg badan leya ni cam dedar dedar, mata berair panas dalam cam demam.. ktorang g klinik Lita Alis kat putrajaya tu.. sib baik x ramai org.. so giliran pun cepat.. pas tu ktorang terus g makan kat restoran Dapurmas Presint 9.. sedap gak..

Petang tu, lepas dari antar kak ipar aku kat KL.. kitorang terus ke rumah mak aku kat damansara.. masa dalam kereta aku tgok leya ni makin panas je badannyer.. sib baik ade ubat dlam kereta time2 tu jugak aku bagi ubat demam.. sian anak ibu.. mak aku xde kat umah masa aku smpai, pegi ke rawang dgn makcik aku beli brg hantaran kahwin..
xlama pastu dorg pun smpai umah, jadi meriah la plak, makcik aku ni ade 2 org anak bujang.. kalo ikutkan spupu aku la tu.. tapi kecik2.. leya pun ade geng.. so ni la xtiviti ptg ktorang.. leya ngan pakcik2nyer.. xpadan ngan demam2nye tu.. malam tu siap la.. org x sihat mcm2 perangainyer..

~:: muka orang demam.. sian dia.. ::~

~:: leya ngan pakcik2nya.. muhammad afnan haziq dan muhammad afnan hariz ::~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin