~:: Kata Tuan Umah ::~

"Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Salam Ukhwah buat teman teman lama dan baru yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ini. Untuk makluman teman-teman semua, apa yang terkandung di dalam blog ini adalah kepunyaan hak peribadi dan tidak berkaitan dengan sesiapa kecuali ada dinyatakan.

Sekiranya segala isi di dalam blog ini tidak berkenan di mata anda, dengan segala hormatnya dipersilakanlah keluar dari blog ini.

Sebarang komen atau cadangan yang tidak membina tidak akan dilayan sama sekali. Sekian, terima kasih dan Happy Blogging..

Wassalam... "

~:: B My Frenz ::~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 8, 2009

~ Rawatan Mata.. Free Ajerr.. ~

Sebenarnyer n3 ni tuk crita sabtu lepas
disebabkan terlalu la bz nyerr n kemalasannye
baru la nk naip ari nie.. hehehe..
dn ni le n3 ptma tuk bln Nov ni..

Sabtu lepas aku bwk mak aku g alamanda..
mlm sblm ktorang g alamanda tu, mak dah calling2 aku nak g wat rawatan mata percuma produk PERMATA HIJRAH kat alamanda.. awal2 pg aku dh btolak g damansara nk amik mak.. en. hubby x ikut sbb tuntutan kije.. so kitorang b3 je la.. aku, leya n mak.. adik2 yg lain xmau ikut atas alasan takut lama sangat n orang ramai.. ermmm...

kitorang sampai d alamanda tu dlam kul 10.30pg.. org dh mula ramai..
mak aku tgok orang ramai mulala dia xmau wat rawatan.. ishh.. aku dh drve jejauh ni xmau cuba lak.. aku trus daftar nama mak aku utk turn rawatan mata percuma tu.. nama mak aku sorang je, aku xmau la.. leya ni sape nk jage kan..

korang layan pic yg aku amik nie.. sompek lagi den amik gmbar ni hah..

:: tempat utk rawatan ni diasingkan kepada 2 tempat.. satu utk lelaki dan satu utk perempuan.. masa aku g aritu, lagi ramai pompuan dari lelaki.. tmpat pompuan penuh memanjang.. tu yg mak aku mnunggu giliran tu.. ::

:: mase ni turn mak aku.. hehehe.. lawa cermin mata mak.. bosaunyerr.. rawatan nie x lama 3 minit cam gitu.. tengokla org pompuan bukan main ramai lagi... ::

:: sementara mnunggu mak tok abis wat rawatan.. kita bergambor dulu ye leya.. senyummm.. ::

:: sib baik dorang nie ade sediakan tmpat main tuk kanak2.. dapatla jugak aku melepaskan leya di sini.. main2 mainan.. ramai bebudak.. ::

lepas je selesai sume, aku tanye mak aku pe rase.. so, dia kata matanye bersih.. rase ringan.. best la pakai cermin mato bosar tu.. gegar gegar kat mata.. (e'eleh mak aku nih.. cermin mato plak diingatnyo..) mak aku pun ada gak beli brg permata hijrah ni.. mengantikan stok yg ada (mak aku mmg pkai ubat mata permata hijrah ni dari dulu, tapi baru skarang nak g rawatan mata percuma ni).

kitorang pun teruskan perjalanan.. jejalan cuci mata kat alamanda.. xdo beli pe pun, just beli makanan kat Mc'D, tu pun bungkus utk makan kat umah jer..

:: masa nie kat dlm keta nak balik umah dah.. ujan renyai2 gak.. tgok mata leya tu, cam ngantuk jer, tapi xde maknenyer abis dia buli mak tok dia dlm kreta tu.. hehehe, xpo xpo.. cucu baru sorang ye mak.. ::

:: antara senyum dgn x.. hahahaha.. seorang pemandu yg agak berhemah.. (Hemah la sangat..) sib baek jln x jem.. kalo idak bcintooo... sompek g amik gmbor nie.. ::

PhotobucketPhotobucket

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin